Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på www.swisscolor.dk 
www.swisscolor.dk ejes af Permanent Makeup Academy, CVR-nr. 37335657

Erhvervsdrivende:

Erhvervsdrivende har ikke fortrydelsesret. 

Erhvervsdrivende og privat: 

Ved manglene varer ved modtagelse af sin pakke skal alt emballage/pakke/brev gemmes. Der skal tages billeder af pakken og alle varerne. Der sendes ved ankomst en mail med billeder og mangel liste til: swisscolordk@gmail.com

Betaling og levering

Vi modtager betaling med Maestro, Mastercard kreditkort, Mastercard debetkort, Mobilepay, Visa, Visa debet. 

Beløbet trækkes først, når varen afsendes. 

Hvis du har bestilt flere varer, og en af varerne er i restordre, trækker vi først betalingen for denne vare, når varen afsendes. 

Priserne er angivet i danske kroner. Oven i prisen skal tillægges prisen for fragt. Du vælger fragtformen i slutningen af bestillingsforløbet. Der kan evt. pålægges betalingsgebyr, afhængig af den valgte betalingsform. 

Vi leverer varen 2-21 dage efter dit køb. Leveringstid afhænger af varen der bestilles. 

Vi leverer varerne med GLS eller du kan afhente dem. 
Vi leverer til Danmark. 

Fortrydelsesret (gælder kun privat køb)
Du har ret til at fortryde en aftale uden begrundelse inden for 14 dage 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren), får varen i fysisk besiddelse. 

Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren) får den sidste vare i fysisk besiddelse. 

Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag. 

Sådan udnytter du fortrydelsesretten 

Du fortryder ved, at give os besked om, at du fortryder. Send en mail til: swisscolordk@gmail.com. Skriv i emnefeltet "fortrydelse af køb af varer". 


Returnering af varen og returomkostninger 

Hvis du har fortrudt købet af en vare, skal du sende eller aflevere varen til Blegbanken 3D, st, 7100 Vejle uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage. 

Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling. 

Du skal selv betale for returnering af varen. 

Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse 

Når du fortryder, refunderer vi betalingen modtaget fra dig.


Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret. 
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen. 

Afprøvning af varen og emballage 

Du hæfter kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på. 
Du må normalt undersøge varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage den i brug. Hvis du har brugt den på en måde, som man ikke må eller kan i en forretning, og vi ikke kan sælge den igen, eller ikke kan sælge den til fuld pris igen, må du regne med, at vi fratrækker værdiforringelsen i det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet. 
Du skal tilbagelevere varen i originalemballagen. 
Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer. 

Reklamation - Hvis der er noget galt med varen
Hvis du køber en vare, og der er en mangel ved den - f.eks. en materiale- eller fabrikationsfejl - finder købelovens regler anvendelse. Du har 24 måneders reklamationsret, forudsat du reklamerer inden for rimelig tid (inden 2 måneder efter du har konstateret fejlen eller manglen). Få mere information på vores RMA side.

Du kan også bruge det lovpligtige reklamationsskema, som du kan downloade her.

Hvis reklamationen er berettiget, og manglen ikke kan afhjælpes uden tilbagesendelse af varen, tilbagebetaler vi dine rimelige fragtomkostninger.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Gem postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track- and trace-nummer. 

Fortrolighdspolitik
Vi forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Vi vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse. 

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk 
EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - https://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse swisscolordk@gmail.com.